Pinterest va fi nevoit sa tinteasca mai multi utilizatori. Serviciul de bookmarking visual este realizat pentru a avea mai mult de 47 de milioane de utilizatori lunari in Statele Unite ale Americii anul acesta, si top 50 de milioane anul urmator, potrivit unor noi estimari de la cercetatorii de pe eMarketer. Acest anunt, pune Pinterest cu mult in urma retelei de scoializare Facebook, ce a raportat ca are 128 de milioane de utilizatori activi zilnic in Statele Unite ale Americii in anul 2013. De asemenea, Pinterest este si in spatele lui Twitter, ce a sustinut ca are 63 de milioane lunar de utilizatori activi in cel de-al 4-lea trimestru al anului 2014.
Analistul eMarketer si autorul acestui raport, spune ca, cresterea celor de la Pinterest ar putea fi putin mai limitata decat cea a altor servicii, simplu din cauza a ceea ce faci pe Pinterest, gasesti si tintuiesti lucruri care iti plac, acest lucru nu este un obicei pe care multi oameni si l-ar putea face.
In timp ce numerele sale ar putea fi mai bune, Williamson a argumentat ca Pinterest poate si ar trebui sa fie o unealta valoroasa pentru cei care fac marketing datorita faptului ca milioane si milioane de oameni car-l folosesc sunt de multe ori intr-o minte de cumparator.
Pinterest s-a lansat in anul 2010, la cativa ani dupa Facebook si Twitter si a crescut bine in ciuda faptului ca a primit mai putine articole prin presa de tehnologie decat competitorii sai. Pinterest spune ca planuieste sa adauge un buton de „cumpara” cat de repede anul acesta, pentru a putea sa se intreaca cu Facebook si Twitter in piata de comert social.