Este Orcs Must Die Unchained un joc MOBA? Ian Fischer, directorul de design de la Robot Entertainment, a acceptat caineste ca termenul ar putea sa fie inevitabil. Acesta a spus ca atunci cand au inceput sa lucreze la joc, daca am putea lua o masina a timpului sa ne transporte cu 2 ani in urma, cuvantul „MOBA” nu ar fi iesit de pe gurile lor. Daca il explicau, ar fi spus ca este ca si cum ai juca doua jocuri de Orcs Must Die simultan, sau este la fel ca Orcs Must Die dar acum poti sa faci si partea ofensiva. Acestia vor sa descrie jocul ca fiind un Team Fortres 2, doar ca mai strategic.
La un moment dat, a devenit clar ca jucatorii vedeau jocul diferit. Acestia au afisat jocul la PAX pentru prima oara si au luat o multime de oameni de la facultate pentru a testa jocul si nu le-au spus nimic despre el. Toti au spus ca jocul este un MOBA, iar ei au vrut sa demonstreze contrariul.
Nu sunt un jucator de MOBA, asa ca nu sunt in cea mai buna pozitie de a determina daca diferitele elemente care compun Orcs Must Die Unchained fac jocul un MOBA sau nu, nici macar nu stiu daca conteaza.
In acest joc, spre deosebire de un MOBA traditional, minionii nu sunt unitati generice care sunt generate automat si trimise spre baza inamicului. In loc de acest lucru, fiecare echipa are tabere de razboi in care joci carti din pachetul tau pentru a determina ce timp de minioni sunt trimisi. Minionii au o multime de caracteristici diferite. De vreme ce joci, castigi puncte de conducere care pot fi folosite pentru imbunatatirea taberei de razboi, activandu-le sa trimita minioni mai puternici, sau sa deschida noi tabere de razboi, permitandu-ti sa asaltezi inamicul pe mai multe fronturi.
Pe partea defensiva, sunt traditionalele elemente de capcane Orcs Must Die. Poti cheltui aurul pe care il castigi in timpul meciului, pe capcane realizate pentru a preveni minionii inamici sa se apropie de baza ta.
Actiunea se desfasoara rapid, intre ofensiva, defensiva, punerea capcanelor, alegerea minionilor si imbunatatirea taberelor de razboi, sunt multe la care trebuie sa te gandesti.
Fischer crede ca ofensiva, defensiva, capcanele, minionii, tipul difefrit de combinatii de lucruri de acolo, indiferent daca este considerat MOBA sau nu, vor oferi jucatorilor o experienta unica. Acestia incearca sa faca ceva care jucatorii nu au mai vazut pana acum.
Jucati?