Facebook at Work a fost lansat pentru o audienta limitata astazi, scotand in evidenta mult asteptata intrare a retelei sociala in spatiul intreprinderilor. Noua aplicatie pentru Facebook at Work este programata sa apara in magazinele de aplicatii pentru iOS si Android, dar va fi disponibila doar pentru companiile care s-au alaturat programului pilot.
Platforma va contine multe dintre elementele vizuale, cat si cele de functionalitate ale lui Facebook incluzand News Feed, grupurile, mesajele si evenimentele. Aceste lucruri au sens, in timp ce atractia lui Facebook at Wrok este sa captiveze angajatii pe o platforma familiara pe care deja o inteleg.
Facebook a subliniat intr-o declaratie de presa asupra lansarii usoare ca noua platforma pentru intreprinderi va fi cu totul separata de conturile personale. Informatiile introduse pe Facebook at Work nu vor fi accesibile prin intermediul profilurilor personale sau oamenilor din afara companiei.
Se stie ca Facebook foloseste o versiune interna a retelei sociale pentru angajatii sai. Nu exista indicatii inca a modelului de afacere din spatele aplicatiei Facebook at Work. Ceea ce am vazut pana acum indica faptul ca Facebook nu afiseaza reclame si nu au declarat inca daca vor ajunge sa taxeze afacerile pentru a avea acces la platforma.