Am vazut si am lucrat cu o multime de companii care au incercat sa-si faca propria contabilitate. Nu este o priveliste prea buna. In aceste situatii, de cele mai multe ori trebuie sa se intoarca in urma si sa-si refaca munca si sa-si rearanjeze documentele, rezultand in costuri ma imari pentru companie, decat daca isi externalizau contabilitatea inca de la inceput la o firma de contabilitate profesionista.
Chiar si asa, multe afaceri ce se afla la inceput de drum continua sa stea pe ganduri cand vine vorba de a inchiria o firma de contabilitate pentru a-i furniza servicii contabile. In inceputul unei afaceri, acestea incearca sa se limiteze la fonduri si sa reduca orice cost nu este necesar. Unul dintre modurile prin care poti creste, ca si antreprenor timpuri este sa incerci sa economisesti bani administrandu-ti singur contul si finantele. Daca esti un contabil experimentat, acest lucru are sens. Daca nu, acest lucru ar putea insemna o greseala serioasa si ar putea sa aiba un impact negativ asupra cresterii potentiale si succesului afacerii tale.
Nu iti reomand sa alergi la cea mai apropiata firma de contabilitate si s-o inchiriezi. Cu cat mai bine, cu atat mai efectiv in ceea ce priveste costurile, un plan bun este sa economisesti externalizand munca catre o alta firma de contabilitate. Astfel, poti plati pentru exact nivelul de munca de la o zi la alta si suport contabil de care afacerea ta are nevoie.
Poate una dintre ele mai importante motive pentru a angaja un contabil este ca tu si angajatii tai noi, sa va puteti concentra pe construirea produsului, dezvoltarea relatiilor, crearea de parteneriate, dar si marketing si vanzari.
Externalizand functia de contabilitate, de asemenea iti ofera un avantaj de a avea un partener de afaceri in care poti avea incredere. Firmele de contabilitate externe au expertiza extinsa muncind cu diferite firme ce se afla la inceput de drum. Acest tip de expertiza si experienta poate fi foarte valoroasa pentru comapnia ta cand vine vorba de a strange fonduri, planuri financiara, negocierea unor termeni, structurarea afacerilor, rapoarte financiare, dar si administrarea angajatiilor si salariilor acestora.