Cei de la Facebook introduc o noua caracteristica pe care multi utilizatori au sanse mari sa le ofere 5 stelute. Facebook incearca o noua caracteristica care integreaza recenzia critica, atunci cand faci o cautare si vizitezi pagini a unui restaurant pe reteaua sociala. Publicatiile care fac parte din program includ Eater, New York Magazine, San Francisco Chronicle, Bon Appetit si Conde Nast Traveler.
Noul program a celor de la Facebook incearca sa ademeneasca oamenii care publica pentru a pune continut direct pe reteaua sociala in loc sa realizeze un link extern, dar acest lucru reprezinta un alt efort de a obtine continut de calitate inalta sa apara pe Facebook direct, in loc sa directioneze traficul in alta parte. Cei de la Facebook spun ca acest tip de integrare furnizeaza o experienta mult mai buna pentru client, mai ales pe smartphone.
Ca si parte din aceasta caracteristica, Facebook va sustine scurte rezumate ale recenziilor publicatiilor, ce vor aparea cand oamenii cauta un restaurant si de asemenea pe pagina de afacere a unor restaurante. Oamenii pot apoi sa ofere click pe linkuri si sa fie dusi la intreaga recenzie pe website-urile publisherilor.
Recenziile pentru restaurante au fost o parte extrem de competitiva a ecosistemului online, in special in timp ce companiile se lupta sa fie distribuite in piata de cautare mobila.
Recenziile restaurantelor sunt cea mai recenta caracteristica pentru afaceri a celor de la Facebook. Acestia au anuntat recent ca WhatsApp ar putea in curand sa permita afacerilor sa contacteze clienti prin intermediul aplicatiei de mesaje, furnizand o noua modalitate de a stimula serviciul clientilor.