Ca şi deţinător al unei afaceri mici, probabil petreci majoritatea zilei având sub supraveghere afacerea ta şi angajaţii tăi. Dacă se întâmplă acest lucru, putem spune că magazinul sau biroul tău este a 2-a ta casă.
Dacă ai angajaţi full-time care lucrează pentru tine, probabil că şi aceştia consideră locul de muncă o a 2-a lor casă. Strict din acest motiv ar trebui să îi faci să se simtă ca acasă, confortabili şi în siguranţă, având la dispoziţie un loc de muncă şi o toaletă curate şi sigure.
Ţi-am pregătit prin intermediul acestui articol, 5 avantaje majore pentru a angaja o firmă de curăţenie profesională:
1. Un loc de muncă mai profesional
Curăţenia este unul dintre semnele profesionalismului. Nimeni nu îşi doreşte să muncească într-un loc în care miroase urât şi este murdar. În timp ce angajaţii ar trebui să ajute la păstrarea curăţeniei spaţiului lor personal de muncă şi a toaletelor atunci când le folosesc, merită să angajezi profesionişti pentru menţinierea curăţeniei întregii clădiri.
Avându-i prin preajmă va ajuta angajaţii să îşi păstreze concentrarea asupra jobului pe care le au în firmă.
2. Scade absentismul angajaţilor
Toaletele de la locul de muncă, dacă nu sunt îngrijite şi curăţate constant, pot fi motivul numărul unu pentru care angajaţii tăi se îmbolnăvesc şi nu sunt capabili să ajungă la muncă. De asemenea pot cu uşurinţă transmite germeni care cauzează boli colegilor lor, cauzând un absentism mai mare al angajaţilor.
Dar în momentul în care ai o echipă dedicată în păstrarea curăţeniei întregii clădiri şi toaletelor, acest incident poate fi evitat. Vei avea parte de angajaţi mai productivi şi mai sănătoşi.
3. Bunuri mai bine întreţinute
Întrucât cheltui bani în cladire şi tot ce are în ea, vei vrea să te asiguri că bunurile în care ai investit rezistă cât mai mult. Poţi face acest lucru să se întâmple având la dispoziţie o echipă de curăţenie profesională pentru a se ocupa de curăţenia bunurilor tale valoroase, de la obiecte de mobilier pentru birou până la întreţinerea toaletelor.
Da, va fi o cheltuială în plus pentru afacerea ta, dar beneficiile îţi vor demonstra că merită fiecare leu pe care îl cheltui.
4. Angajaţi mai motivaţi
În timp ce spaţiile de muncă şi toaletele murdare sunt rar un factor de decizie pentru angajaţi, poate duce la scăderea moralului dacă trebuie să sufere din cauza acestui lucru.
Ar putea să îi facă să creadă că şeful lor, adică tu, nu depun prea mult efort în a se asigura că siguranţa lor este prioritizată şi te vor părăsi pentru o ofertă mai bună.
5. Mai puţin stres
Recunoaşte, în momentul în care ai nevoie să foloseşti toaleta şi nu poţi să o faci din cauza faptului că este murdară, vei găsi alta pe care poţi să o foloseşti liniştit. Acum, dacă asta înseamnă să mergi în altă clădire să foloseşti o toaletă publică, ai avea parte de destul de multă frustrare.
Aceste lucruri pot cauza stres care nu este necesar şi acelaşi lucru li se întâmplă şi angajaţilor tăi. Aşa că, păstrează-i productivi şi fericiţi folosind o firmă de curăţenie profesională pentru întreţinerea toaletelor constant.
Angajaţii tăi te ajută să-ţi ţii afacerea în picioare, aşa că ar trebui să te asiguri că le oferi ceea ce merită: un mediu curat, sigur şi relaxant.