3 Motive pentru marketing de continut.
Concluzia pe care am tras-o in ultima vreme, este ca marketingul de continut, este singurul marketing ramas. Ceea ce vreau sa spun este ca cei care fac marketing ar trebui sa creeze continut pentru audienta lor.
Daca nu ai oferit sanse blogging-ului:
1.Beneficiile Blogging-ului
Adauga continut proaspat, daca vrei ca oamenii sa se intoarca pe website-ul tau, atunci vrei sa le oferi un motiv. Daca nu ai adaugat continut proaspat in ultimele luni, de ce ar vrea un potential client sa se intoarca pe website-ul tau?
Vizibilitate. Daca este realizat corespunzator, depinzand de cat de competitiva este industria ta, continutul ar putea sa te ajute la imbunatatirea pozitiei in interogarile cautarii si la obtinerea de trafic.
Comunicare cu audienta. Continutul de blog poate fi distribuit pe canalele tale de social media, ce pot fi folosite in vederea discutiilor cu audienta ta tinta.
Autoritate. Continutul ce te poate ajuta cu audienta este una dintre cele mai bune modalitati de a-ti scoate in evidenta activitatile. Cand acest lucru este realizat, poti deveni o autoritate in industria ta.
2. Continutul
Chiar daca ti-ai determinat rutina de blogging ideala, vei avea acele zile in care nu vei avea inspiratie sau nu vei putea sa scrii. Daca este cazul incearca urmatoarele sfaturi:
Reviziteaza arhivele. Daca ai facut blogging de ceva timp, probabil ai o arhiva destul de buna. Intoarce-te si reviziteaza articolele populare si incearca sa le actualizezi.
Cautare. Realizeaza o cautare sau foloseste unelte online si rescrie sau tradu articole realizate de influentatori.
3. Beneficiile blogging-ului des
Nu putem nega ca blogging-ul frecvent poate fi un ajutor major pentru afacerea ta. Dar cat de des iti actualizezi blog-ul? Unii fac asta zilnic, altii se contrazic ca a face acest lucru zilnic este prostesc.
Hubspot a aflat ca marimea companiei joaca si ea un rol major. Este clar, ca afacerile mici pot beneficia din actualizarea blogurilor frecvent. Poate nu ai timpul si energia de a publica zilnic, insa trebuie sa te organizezi corespunzator.
Strategiile de marketing prin continut sunt mult mai complexe. Pentru ca o campanie de content marketing sa genereze rezultatele asteptate, aceasta trebuie sa tina cont de un lung sir de conditii, care trebuie sa duca in directia unui singur obiectiv: experienta utilizatorilor.
De asemenea, in campaniile de marketing prin continut (mai ales atunci cand vorbim despre advertoriale – continut publicitar), accentul se pune pe calitatea site-urilor utilizate in comunicare si pe eficienta acelor site-uri in campaniile de optimizare SEO.