Strategii SEO de succes sau cum poti ajunge cu siguranta pe prima pagina in Google

Servicii de SEO

Sa ajungi pe prima pagina in motoarele de cautare reprezinta cu siguranta cea mai buna reteta de succes pentru orice afacere. Cum peste 90% dintre internauti folosesc ca principal motor de cautate Google, a fi pe prima pagina in Google pentru cautarile relevante este echivalentul unui business de succes.

Totusi sa fii pe prima pagina a acestui motor de cautare nu este o sarcina tocmai usoara nici pentru cei mai experimentati specialisti care ofera servicii SEO si asta pentru ca concurenta este mare si dura. Numarul tot mai mare de site-uri si businessuri care se extind in online, fac ca acest tel sa fie imposibil de atins fara ajutorul specialistilor, care analizeaza, creaza strategii de marketing si gestioneaza rezultatele obtinute.

Ceea ce trebuie retinut este faptul ca strategiile de succes aplicate de webmasterii care ofera servicii SEO sunt complexe si implica audit, optimizare SEO on page, link-bulding si masurare a rezultatelor.

Analiza site-ului si a competitorilor

Inainte de a incepe optimizarea si promovarea efectiva a unui site este important sa se parcurga primul pas, cel de audit. Aceasta strategie presupune identificarea tuturor elementelor care pun probleme crowlerilor, dar si analiza competitorilor si a cuvintelor cheie pe care se doreste sa se realizeze targhetarea in cautari.

Google a pus la dispozitie specialistilor in servicii SEO un numar mare de instrumente gratuite care pot detecta cu usurinta problemele ce trebuie imbunatatite legate de aspectul si functionalitatea site-ului dar si un numar mare de instrumente care ajuta la detectarea site-urilor concurente si a cuvintelor cheie relevante pentru business ce trebuie folosite in campanie.

SEO on page, cum sa faci site-ul sa fie prietenos

Cand vorbim de SEO pe pagina vorbim functionalitatea site-ului, aspect si de impresiile pe care le creaza vizitatorilor ce interactioneaza cu acesta. Totodata vorbim de link-uri interne, care sunt foarte importante pentru ca ofera acces rapid crowlerilor la informatii. Tot prin link-urile interne se realizeaza o clasare interna, prin intermediul careia Google descopera care sunt cele mai importante pagini ale site-ului.

Pentru ca Google pune accent pe viteza si aspect mobile friendly, atentia furnizorilor de  servicii SEO trebuie sa se concentreze si asupra functionalitatii pe dispozitive digitale.

SEO off page, o retea de link-uri externe bine cladita

Totusi link-urile raman parametrii importanti pentru pozitionarea unui site, deci strategiile de obtinere a link-urilor externe trebuie atent realizate.

Bineinteles ca link-urile obtinute natural sunt cele mai valoroase, si pentru a castiga astfel de link-uri este important sa se foloseasca doar continut foarte bun, ce merita preluat. Link-urile de tip outreach, sunt si aceste foarte eficiente pentru cresterea unui website. Articolele de tip advertorial si editorial, corect plasate in reviste online sau alte publicatii cu teme relevante pentru afacerea promovate sunt apreciate de Google fapt ce ajuta la castigarea de pozitii.

Postarile pe social media si semnaturile continua sa fie utile pentru indexarea paginilor, insa aceste nu mai au valoare foarte mare pentru castigarea locului pe prima pagina in Google.

In final trebuie amintita si etapa de monitorizare a rezultatelor care este importanta pentru evaluarea rezultatelor campaniei de optimizare SEO  si promovare.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.