Oyster, magazin online de carti electronice

Oyster Online

Oyster OnlineVor cititorii sa aiba un alt magazin de carti electronice ? Oyster spera acest lucru. Compania care este la inceput, de cele mai multe ori denumita ca fiind „Netflix-ul” cartilor, acum vrea sa permita utilizatorilor sa treaca de un model de abonament din a inchiria carti in a le detine. Oyster va anunta miercuri ca lanseaza un magazin de carti electronice, ce va oferi pentru prima data cititorilor oportunitatea dea cumpara carti digitale, iar eforturile sale sunt sustinute de cei mai mari publisheri din lume, ce sunt pregatiti sa aiba un avantaj competitiv fata de Amazon.

Extinzandu-si modelul de afacere, Oyster are sprijin securizat de la 5 cei mai mari publisheri, incluzand Penguin Random House si Hachette, ce ambele s-au abtinut sa imbratiseze conceptul de abonament. O sursa apropiata de Hachette a spus ca publisher-ul nu s-ar fi alaturat celor de la Oyster daca ar fi ramas doar pe baza de abonament.

Magazinul va avea mai mult de 1 milion de carti virtuale pentru cei ce vor plati un abonament lunar de 9,95 de dolari si cateva sute de mii de carti disponibile pentru a fi cumparate de abonati, ba chiar si de cei care nu au un abonament activ.

Pentru ultimul an si jumatate, Oyster s-a intrecut cu un numar limitat de companii la inceput ce vroiau sa domine piata abonamentelor cartilor electronice. Cu lansarea aceasta, totusi, Oyster se va alatura unei liste mici, insa intimidante de companii ce opereaza magazine electronice online, incluzand Amazon, Kobo, Google si Apple. Dintre acestea, doar cei de la Amazon ofera optiuni de abonare in stilul Netflix in aditia unui magazin traditonal, o optiune pe care cei care se uita la industrie, spun ca sunt sanse ca Amazon sa o intrudca in reactie a serviciilor precum Scribd, si mai nou Oyster.

Adauga un comentariu

Facebook Auto Publish Powered By : XYZScripts.com