Instrumentul viselor noastre

Saltea

Saltelele de pat si-au gasit o cerere destul de semnificativa a consumatorilor si tocmai au atras interesul pentru investitori cu nume mari. Casper, o firma de inceput ce vrea sa reinventeze atat saltele de pat, cat si experienta de cumparare a acesteia, a anuntat joi ca a strans 13.1 milioane de dolari intr-o serie de fonduri. Cerinta investitorilor a venit oarecum ca si o surpriza pentru fondatori ide la Casper, ce au strans 1.85 milioane de dolari intr-o runda modesta in Martie.

Cofondatorul si CEO-ul lui Casper, Philip Krim, le-a spus celor de la Mashable ca au fost foarte surprinsi de cerere. Cand si-au lansat afacerea pe 22 Apriile, nu aveau idei si nici un plan de a strange fonduri. Ceea ce s-a schimbat potrivit lui Krim, a fost gradul de succes al companiei cu lansarea.

Krim si echipa sa a muncit la simplificarea procesului de a cumpara o saltea. Casper produce si vinde doar o saltea „The Casper” in 6 dimensiuni incepand de la 500 de dolari. Cumparatorii pot comanda o saltea online si le va fi livrata intr-o cutie de dimensiunea unui mini frigider in 5 zile sau mai putin. Ai apoi pana la 40 de zile sa incerci salteaua si s-o returnezi gratuit.

Scopul este sa ofere o alternativa mai placuta la experienta traditionala de cumparare a unei saltele, ce este descrisa de Krim ca fiind cea mai proasta experienta a clientilor in existenta, mai proasta decat masinile folosite. Sunt prea multe alegeri in magazine, ceea ce spune el tine mai mult de a umple spatiul decat a ajuta clientii.

Casper are un showroom, mai mult ca un dormitor, in biroul sau din New York, unde clientii curiosi pot sa se opreasca pentru a vedea salteaua si a pune intrebari. Compania ar putea adauga mai multe in viitor, insa deocamdata nu are nimic de anuntat.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.