Instrumentul viselor noastre

Saltea

SalteaSaltelele de pat si-au gasit o cerere destul de semnificativa a consumatorilor si tocmai au atras interesul pentru investitori cu nume mari. Casper, o firma de inceput ce vrea sa reinventeze atat saltele de pat, cat si experienta de cumparare a acesteia, a anuntat joi ca a strans 13.1 milioane de dolari intr-o serie de fonduri. Cerinta investitorilor a venit oarecum ca si o surpriza pentru fondatori ide la Casper, ce au strans 1.85 milioane de dolari intr-o runda modesta in Martie.

Cofondatorul si CEO-ul lui Casper, Philip Krim, le-a spus celor de la Mashable ca au fost foarte surprinsi de cerere. Cand si-au lansat afacerea pe 22 Apriile, nu aveau idei si nici un plan de a strange fonduri. Ceea ce s-a schimbat potrivit lui Krim, a fost gradul de succes al companiei cu lansarea.

Krim si echipa sa a muncit la simplificarea procesului de a cumpara o saltea. Casper produce si vinde doar o saltea „The Casper” in 6 dimensiuni incepand de la 500 de dolari. Cumparatorii pot comanda o saltea online si le va fi livrata intr-o cutie de dimensiunea unui mini frigider in 5 zile sau mai putin. Ai apoi pana la 40 de zile sa incerci salteaua si s-o returnezi gratuit.

Scopul este sa ofere o alternativa mai placuta la experienta traditionala de cumparare a unei saltele, ce este descrisa de Krim ca fiind cea mai proasta experienta a clientilor in existenta, mai proasta decat masinile folosite. Sunt prea multe alegeri in magazine, ceea ce spune el tine mai mult de a umple spatiul decat a ajuta clientii.

Casper are un showroom, mai mult ca un dormitor, in biroul sau din New York, unde clientii curiosi pot sa se opreasca pentru a vedea salteaua si a pune intrebari. Compania ar putea adauga mai multe in viitor, insa deocamdata nu are nimic de anuntat.

Adauga un comentariu

Facebook Auto Publish Powered By : XYZScripts.com
%d blogeri au apreciat: