Google crede ca vei fi plictisit pana la sfarsitul acestei propozitii. Aceste detalii le stim despre atentie in ceea ce priveste utilizatorul obisnuit de mobil. Daca nu le captezi atentia in cateva secunde, i-ai pierdut. Acestea sunt telurile ultimului proiect Google, ce ofera o modalitate usoara de a imparti paginile web si de a le face mai usoare si mai rapizi. Tintind initial companiile media, framework-ul se refera la stiri care anterior se incarcau greu si acum se incarca in cateva secunde.
Denumit, „Proiectul de Pagini Mobile Accelerate” este esential o modalitate mai restrictiva, dar eficienta de a construi pagini web, ce pot avea reclame si alte caracteristici de genul. Utilizatorii pot incerca online. Paginile web nu arata foarte diferit, dar par sa se incarce mult mai repede.
Este o diferenta importanta in timp ce gigantii tehnicii imbratiseaza brusc nevoia de viteza. Articolele Instante Facebook si aplicatia Apple News ambele realizeaza o caracteristica asemanatoare, desi fac acest lucru cerand companiilor media sa le ofere continut care este publicat cu ecosistemele lor inchsie.
Google AMPP, in comparatie, sunt doar pagini web pe internet. Acest lucru inseamna ca ad blocker inca functioneaza pe ele. Paginile vor interzice utilizatorilor un nou set de standarde, dar AMPP este inca mai deschis decat Facebook Instant Articles si Apple News.
Cei de la Google spun ca scopul in aceasta privinta este cea de a face o experienta mai buna a utilizatorilor, ceea ce se intampla sa fie si ceea ce spun cei de la Facebook despre Instant Articles. Ambele companii se intrec intr-un spatiu similar cu advertiserii.