Factiunile din Far Cry 4

Far Cry 4 Poster

Far Cry 4 PosterIn Far Cry 2, factiunile opuse ale jocului nu comunicau cu fiecare sau intrau in conflict in lumea deschisa. De asemenea de fiecare data cand te vedeau te impuscau, desi alternai lucrand pentru fiecare dintre ele. Sistemul de factiuni al jocului Far Cry 3 s-a imbunatatit, cu prietenosii din tribul Rakyat si ostilii oameni ai lui Vaas de multe ori angajandu-se in schimburi de focuri de unii singuri. Dar in timp ce traversai prin Rook Island si eliberai fiecare outpost din controlul lui Vaas, avea sens ca revolta ta sa ajunga pana la Vaas insasi. Este ceva de care Hay vrea sa se foloseasca in Far Cry 4.

Acesta spune ca vrea sa incerce sa faca totul alegerea jucatorului. Nu sunt prea multe de facut deocamdata. Insa el spune ca vrea sa stie ca atunci cand iese in lumea deschisa sa se intalneasca cu Pagan Min si unele dintre altele personaje care exista acolo, daca se aliniata cu cineva si incep sa simta o atragere catre acel personaj, ca exista un alt personaj care se simte desconsiderat din aceasta cauza.

Acesta vrea sa fie capabil sa spuna ca daca merge la acest outpost si il captureaza, si este detinut de cineva, atunci persoana respectiva sa vrea sa lucrezi pentru ea.

Concentrarea pe alegerea jucatorului si personajele comunicand cu reactii catre tine, fiind o alta cale care ti-o furniza Far Cry 2, cu modurile alternative de a completa o misiune iti ofera preferinte asupra scopurilor personajelor de la unul la altul. Daca Far Cry 4 ia un astfel de sistem si il imprastie in lumea deschisa, nu numai in povestea principala, atunci ai putea avea o motivatie in plus pentru a elibera outposturi, si sa experimentezi consecinte sistematice mai raspandite prin lumea deschisa insasi.

De aceea, Far Cry 4 merita asteptat, daca este cel putin la fel de bun ca jocul anterior.

Adauga un comentariu

Facebook Auto Publish Powered By : XYZScripts.com
%d blogeri au apreciat: