Ești managerul unei pensiuni? Iată 5 sfaturi UTILE pentru amenajarea recepției | OnlineBlog

Ești managerul unei pensiuni? Iată 5 sfaturi UTILE pentru amenajarea recepției

receptie

Recepția este prima încăpere pe care turistul o vede atunci când calcă pragul pensiunii tale. Ceea ce l-a convins să intre a fost fie aspectul exterior al clădirii, fie fotografiile și recomandările găsite pe internet. Oricare ar fi fost motivul alegerii lui, trebuie să îi sugerezi încă din primul moment că ești un manager responsabil, care își respectă clienții.

Amenajarea unei recepții care să inspire siguranță, calitatea serviciilor și atenție la nevoile turiștilor este esențială, în special dacă îți dorești să obții recomandări din partea acestora. Camera de primire trebuie să fie decorată cu atenție, mereu curată și aerisită, dar și primitoare. Pentru a obține toate aceste efecte de apreciat, sunt câteva sfaturi pe care cei mai importanți specialiști în turism și servicii hoteliere te îndeamnă să le urmezi cu atenție.

Iată care sunt cele mai utile 5 sfaturi pentru amenajarea recepției:

  • Primul aspect pe care clienții tăi îl vor remarca imediat ce au intrat pe ușă este curățenia locului. Asigură-te că podelele sunt curate, ferestrele șterse și obiectele mereu puse la punct, indiferent de anotimp. Pe ploaie sau zăpadă, praf și aer cald, nu lăsa urme care să denote neglijență și servicii de curățenie reproșabile. Pentru un plus de îngrijire, incearca odorizantele de camera de la Sanito, special concepute pentru încăperile mari, aglomerate și cu un trafic intens. Încearcă să menții un aer proaspăt și îmbietor în fiecare moment.
  • Turiștii apreciază mereu amănuntele care îi iau prin surprindere, cum sunt hărțile, pliantele cu atracțiile locului sau gustările și băuturile gratuite. Fiindcă trebuie să ai în vedere bugetul de care dispui, reține că Aquatime comercializeaza filtre de apa alcalina, pe care să le folosești cu încredere în unitatea ta. Pune la dispoziția clienților tăi aceste mici servicii gratuite chiar de la recepție și vei vedea ce efect benefic au asupra afacerii tale.
  • Inspiră-te de pe site-urile de specialitate pentru amenajarea încăperii, însă nu uita să alegi o tematică potrivită și aranjamente mai puțin banale. Dacă te afli în Delta Dunării, de exemplu, te poți orienta către un design tradițional, nu doar sprecel inspirat din mediul marin. Vopsește pereții în culori calde, pentru a obține o atmosferă primitoare.
  • Un sfat ideal pentru amenajarea recepției este plasarea logoului sau denumirii pensiunii tale la vedere, într-un cadru creativ și atractiv. O strategie excelentă de marketing este crearea acestui spațiu astfel încât turiștii să își dorească să se fotografieze cu locul și să-ți promoveze, involuntar, pensiunea. Mai mult, plasează la intrare fotografii cu cei care au vizitat pensiunea și arată că s-au simțit bine.
  • Oferă copiilor un spațiu de joacă pentru a nu se plictisi atunci când își așteaptă părinții să sfârșească formalitățile de check-in sau check-out. Oricât de mic ar fi spațiul de care dispui, este ideal să îi ții pe cei mici distrași cu cărți de colorat, tăblițe de scris sau jocuri simple și să le prelungești, totodată, vacanța și buna dispoziție. Acest loc va fi, fără îndoială, apreciat de părinți, dar și de alți vizitatori, ce nu vor fi, astfel, deranjați.

Iată cum, cu ajutorul a doar 5 sfaturi simple de urmat, poți crea o cameră de recepție  ideală și extrem de funcțională pentru orice turist. Investiția în acest spațiu va fi, cu siguranță, apreciată de clienți și greu de egalat de competiție.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.