Cele mai comune tipuri de evenimente corporate

Cele mai comune tipuri de evenimente corporate

Cele mai comune tipuri de evenimente corporate

Evenimentele corporate pot fi de mai multe tipuri, in functie de modul de desfasurare, de tematica sau de alte criterii. In functie de numarul de persoane care participa la evenimente, acestea poti fi de marime mica, medie sau mare.  Evenimentele mici sunt cele sub o suta de persoane, cele medii pana la 300 de persoane, iar cele mari de la 1000 de persoane in sus.

Pentru a destinde atmosfera sau cu scopul de a crea senzatie la orice eveniment de acest tip si de a-l face extrem de interesant, companiile pot apela la serviciile unui magician de evenimente corporate. El va prezenta un numar de magie, ceva inedit si suprinzator care sa sparga monotonia si sa destinda invitatii. Acestea sunt cele mai comune tipuri de evenimente pe care le organizeaza o companie:

Seminarii sau conferinte

Seminariile si conferintele sunt evenimente organizate de companii cu scopul de a informa audienta in legatura cu diverse lucruri, dar si a de a-si construi o imagine pe nisa in care opereaza. In aceasta categorie avem si workshop-urile, trainingurile si alte evenimente cu scop educational.

Targuri si expozitii

Aceste evenimente au rolul de a genera leaduri, dar si de a intari imaginea companiilor, la fel ca si in cazul seminariilor sau conferintelor. Cei care sunt lideri pe o anumita piata isi pot promova imaginea de lideri pe piata respectiva. In cadrul expozitiilor de tip comercial, pot fi prezentate produse.

Dezvoltare relatii

Evenimentele corporate destinate dezvoltarii relatiilor intre persoanele care lucreaza la o companie, clienti, parteneri si sefi. Tematica este de obicei celebrarea unui an de succes, o noua etapa in dezvoltarea companiei sau crearea de bune relatii cu noi parteneri.

Team building

Poate nu stiati, dar si team building-urile sunt evenimente corporate. In cadrul unui team building, angajatii unei companii invata sa lucreze mai bine in echipa, participand la diverse activitati care sunt diferite de ceea ce sunt obisnuiti sa faca impreuna. Scopul este cresterea motivatiei echipei si sudarea relatiilor dintre membrii ei.

Participarea la evenimentele corporate este utila pentru orice angajat, pentru ca angajatii pot invata lucruri noi si au ocazia sa petreca timp cu ceilalti colegi sau cu sefii in alt mod decat sunt obisnuiti. Ei au si ocazia de a se distra si de comunica mai bine, intr-un mediu mai relaxant decat la serviciu.

Spread the love
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

Adauga un comentariu

Facebook Auto Publish Powered By : XYZScripts.com